Skoči na vsebino

Vsebino spletnega mesta selimo na osrednje spletno mesto državne uprave www.gov.si, ki je bilo objavljeno 1. julija 2019.
Vse naše novejše objave najdete na www.gov.si.

NOVICA

Minister dr. Pikalo sprejel azerbajdžansko delegacijo s področja informacijsko-komunikacijskih tehnologij

Danes, 28. januarja 2014, je minister za izobraževanje, znanost in šport dr. Jernej Pikalo sprejel predstavnike azerbajdžanskih podjetij s področja informacijsko-komunikacijskih tehnologij. Azerbajdžanska delegacija je v Sloveniji na povabilo več slovenskih podjetij s področja IKT. 

 

Minister dr. Pikalo je poudaril, da je vključevanje novih pristopov in sodobnih tehnologij v poučevanje eno izmed najbolj aktualnih tem na področju izobraževanja v tem trenutku, kar se je pokazalo tudi na nedavnem Svetovnem forumu izobraževanja v Londonu, ki se ga je udeležil tudi minister dr. Pikalo. V Sloveniji pripravljamo celovito strategijo digitalnega opismenjevanja in uvajanja sodobnih tehnologij. Strategija temelji na 4 temeljnih stebrih: infrastruktura, e-gradiva, e-tablice in izobraževanje učiteljev (e-kompetentni učitelji). V tej povezavi je pomemben cilj, da se v prihodnjih letih vzpostavi optično omrežje v vsako šolo oz. gospodinjstvo v Sloveniji. 

 

Povedal je, da  bi se v prihodnje rad sestal tudi z ministrom za izobraževanje, gospodom Mikayilovim Jabbarovim s katerim bi lahko izmenjala izkušnje na področju izobraževanja, še posebej v zvezi z informatizacijo šolskega sistema.

 

Vzpostavila se je ideja, da bi v prihodnje ustanovili delovno komisijo, ki bi bila izključno namenjena IT sodelovanju, kjer bi izmenjavali izkušenje med Republiko Slovenijo in Azerbajdžanom.

 

V nadaljevanju so predstavniki ministrstva za izobraževanje, znanost in šport ter Zavoda RS za šolstvo predstavili informatizacijo slovenskih šol in e-učenje. Delegacijo iz Azerbajdžana je zanimal slovenski ocenjevalni sistem, sistem pisanja izpitov. Prav tako je bil pogovor o tem, da je naš sistem mnogo kompleksnejši, saj imajo v Azerbajdžanu na primer samo dve stopnji izobraževalnega sistema.