Skoči na vsebino

NOVICA

Majska srečanja OECD o upravljanju izobraževanja odraslih

V tednu od 14. do 18. maja so se v prostorih Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport ter Narodnega muzeja Slovenije odvijale tematske diskusije na temo Poročila o oceni stanja spretnosti Slovenije OECD 2017, ki je opredelilo devet izzivov na področju spretnosti, oblikovanih na osnovi podatkov raziskave PIAAC in drugih študij ter procesov sodelovanja politik in deležnikov.


Z objavljenim poročilom Slovenija vstopa v drugo fazo, to je v akcijsko načrtovanje Strategije spretnosti, kjer so na osnovi prepoznanih izzivov aktivnosti usmerjene na upravljanje izobraževanja odraslih, ki smo jih, po uspešnem dvodnevnem marčevskem srečanju, nadaljujevali v maju.

Na lokalni ravni pa je bila v torek, 15. maja, tematska diskusija na temo povezovanja in sodelovanja različnih akterjev v lokalni skupnosti za potrebe izvajanja programov in aktivnosti izobraževanja odraslih. Razprava je potekala na Ljudski univerzi Jesenice, v njej so sodelovali tudi župan Občine Jesenice, Tomaž Tom Mencinger, in direktorica Ljudske univerze Jesenice, mag. Maja Radinovič Hajdič.

 

Tematske razprave potekajo po metodologiji OECD, ki jih usmerja Ben Game, vodja projekta za Slovenijo. Nacionalno koordinacijo vodita Ema Perme in dr. Mojca Štraus v sodelovanju z Andragoškim centrom Slovenije. V razpravah sodelujejo predstavniki devetih ministrstev, gospodarstva, sindikatov, razvojnih inštitucij, predstavniki lokalnih skupnosti, izvajalcev ter drugi, namenjene pa so poglobljeni analizi odgovorov na obsežen niz vprašanj predhodno opravljenega dela v drugi fazi Strategije spretnosti za Slovenijo.