Skoči na vsebino

NOVICA

V Londonu so se na svetovnem forumu srečali ministri za izobraževanje

V Londonu se odvija Svetovni forum o izobraževanju. V torek, 23. januarja, se ga je udeležila ministrica za izobraževanje, znanost in šport dr. Maja Makovec Brenčič.

 

Ministrice in ministri so obravnavali številne aktualne teme, ki se nanašajo na mlade. Od vpliva gospodarstva na izobraževanje in obratno do tega, kako načrtovati kurikule in razvoj kompetenc, kako ohraniti in izboljšati poučevanje v času hitrih družbenih sprememb ter kako zagotoviti ustrezen profesionalni razvoj učiteljev in kakovost izobraževanja.
 
V dopoldanskem intervjuju za Education World Forum je ministrica dr. Makovec Brenčič poudarila pomen vključevanja vseh deležnikov v razvoj izobraževanja, izpostavila varna in spodbudna učna okolja ter pomen prepletanja izobraževanja in družbenega okolja.


Na popoldanskih ministrskih izmenjavah je ministrica na panelu, v okviru katerega so se pogovarjali o vključujočem izobraževanju, poudarila pomen vseživljenjskega učenja ter kakovosti v izobraževalnem procesu. V tej smeri se izobraževalni sistem v Sloveniji odvija že vsa leta, od osamosvojitve države dalje. Izobraževanje v Sloveniji temelji na zavezi o enakih možnostih izobraževanja za vse, je dejala ministrica in predstavila številne prednosti slovenskega izobraževalnega sistema.


V panelu, v okviru katerega so ministri govorili o različnih pristopih k izobraževanju, je ministrica dr. Maja Makovec Brenčič poudarila, da je eno od meril po katerih lahko ocenjujemo izobraževalni sistem, tudi kako pripravi mlade za vstop na trg dela. Pri tem pa je treba najti ravnovesje med razvojem ključnih kompetenc in poklicnimi spretnostmi. Naloga izobraževalnega sistema namreč ni le pripraviti mlade za vstop na trg dela, pač pa mora to biti le eden od vrste dejavnikov, po katerih lahko ocenjujemo uspešnost kurikulov.